czwartek, 18 lutego 2016

Puszczykowo - Mosina pazdziernik 2015

 


Puszczykowo- Mosina 10-11 październik 2015 roku
Postanowiłem pojechać jeszcze raz w okolice Poznania. Tym razem wybrałem się do Puszczykowa. Zajechałem do Puszczykowa do Muzeum-Pracownia Literacka Arkadego Fiedlera i zostałem muzeum zamknięte sobota czynne do godz. 15. Pojechałem do Mosiny nad Glinianki. Widać że obiekty nad Glinianką są nowe.

 
Glinianka. Po drugiej stronie widać nową wieżę widokową.
 
 
Ja z dojścia do Glinianki. Noc minęła spokojnie. Podczas śniadania obok mnie przejechała policja popatrzyli, pooglądali i pojechali. Ja  pojechałem do Puszczykowa.
 


 
Eksponaty w ogrodzie wokół muzeum.



 
Wnętrze muzeum.




 

 
Replika statku Krzysztofa Kolumba Santa Marii
 
 
 
Samolot (replika) w skali 1:1 słynnego myśliwca Hawker Hurricane MK I, którym latali lotnicy Dywizjonu 303. Muzeum prowadzone jest przez synów słynnego podróżnika i pisarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz