piątek, 23 września 2016

Penzance i Greve in Chianti-Wlochy.

Włochy 23 sierpień - 4 wrzesień 2016  Toskania
Czwartek 25 sierpień 2016.
Dojechaliśmy na kamping. Po zameldowaniu pojechałem na swoja parcelę.


Jestem w Toskanii. Najładniejszy rejon Włoch.



 Po jednodniowym odpoczynku. Jedziemy zwiedzać najbliższa okolice. Toskania słynie z wina, uroczych miasteczek przede wszystkim dla mnie z widoków i zabytków. Parę ( niestety ) zdjęć z Toskanii



Miałem to szczęście, ze zatrzymaliśmy się kampingu, który znajduje się w pięknej części Toskanii, Chianti.

 

Pierwsze kroki skierowaliśmy do Penzance in Chianti.


Maszyna do wyciskania winogron


Wielgaśny korek z reklamą producenta wina.


Fajna skrzynka na listy.

















Po krótkim spacerku obieramy kierunek-Greve in Chianti.

















Jestem zachwycony małymi urokliwymi miasteczkami, ich uliczkami, które są bardzo strome              i wąskie. Jestem zachwycony widokami które pokazywały się za każdym zakrętem aż chciało się stanąć usiąść i podziwiać, podziwiać. Mógłbym w takim miasteczku zamieszkać.













1 komentarz: