niedziela, 31 stycznia 2016

Tokarnia- czerwiec 2015


Tokarnia 27 czerwiec 2015
W piątek była godzina 21 wpadłem na pomysł jadę w Świętokrzyskie. Szybkie pakowanie i jadę. Około północy sen zawitał w moje oczy i trzeba było stanąć. Wybrałem stację paliw stanąłem wśród TIRów. Rano ruszam w dalsza drogę, dojechałem do Tokarni żeby zwiedzić Muzeum Wsi Kieleckiej. Po śniadaniu, kawce i otwarciu skansenu  ruszyłem zwiedzać.


Wnętrze apteki





Tu krawiec przyjmował klientów.


Pracownia fotografa


Teren skansenu rozległy jest gdzie chodzić i co zwiedzać.
Trafiłem do powozowni




Wóz strażacki.


Z tego sprzedawano ciastka i pieczywo


Stał też dwór





Wnętrza dworu.


Spichlerz niestety nie można było wejść do środka remont.



Kościółek


Chata w środku. Niscy musieli być wtedy ludzie bo łóżko ma z 1,5 metra długości.
Skansen bardzo ciekawy dużo do zwiedzania przy wyjściu malutki bar gdzie zjadłem pyszną zupę borowikową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz